FAKTURANT/KA / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK
Náplň práce:
• Práce s jednoduchým účetním programem
• Administrativní činnost
• Práce s databází
• Práce s programy MS Office – Excel, Word, Outlook
• Objednávky a koordinace transportu
• Profesionální zákaznický servis
• Aktivní péče o zákazníky
• Práce s pokladnou
• Komunikace napříč odděleními (obchod, účetní, servis, logistika, sklad)
Očekáváme:
• Schopnost pracovat v týmu
• Zodpovědnost a samostatnost
• Přesnost a pečlivost
• Vstřícný a proaktivní přístup k zákazníkům
• Dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
• Spolehlivost, loajalita, otevřenost a schopnost přinášet nové nápady
• Zkušenosti v oboru výhodou, ne však nutností (rádi Tě vše potřebné naučíme)
• Selský rozum
Nabízíme:
• Zázemí silné, stabilní a neustále se rozvíjející se společnosti v dostupné průmyslové zóně v Plzni na Borských polích
• Přátelský kolektiv lidí, kteří si vzájemně pomáhají
• Samostatnou, dynamickou a různorodou práci
• Příspěvek na stravování
• Vhodné i pro absolventy
• Nástup možný dohodou
Hledáme někoho, kdo do našeho kolektivu zapadne nejen lidsky, ale i tempem a pozitivním myšlením. Očekáváme, že budeš podporou nejen pro kolegy, ale nebude pro Tebe problém ani vstřícné vyřízení požadavků od zákazníků.
Více informací a kontakt pro zaslání životopisu: Libuše Maxová +420 731 506 721 maxova@redimax.cz